بعد از تولید محتوا خیلی مهمه که به نکاتی مانند اینکه زمان مناسب انتشار محتوا ، ویراستاری و ویرایش محتوا ، ابعاد اجتماعی و فرهنگی و سیاسی برای محتوا توجه بشه و حتی برخی مواقع اتفاق میوفته که اصولا انتشار اون محتوا به برند و یا فروش صدمه میزنه و برای یک تیم و یا مجموعه لازمه که تصمیم گیری بشه تا در فرصت دیگر با نگرشی دیگه تولید انجام بپذیره .
در یک نگاه مخاطب متوجه میشه که روی محتوای تولیده شده کار و یا فکر شده یا نه
به نظرم بهتره قبل از اینکه محتوا رو منتشر کنیم با صبر و دقت محتوا بازبینی بشه و از مشورت متخصص این زمینه نظر خواهی بشه تا نتیجه بهتری نصیبمون بشه برای محتوا باید وقت گذاشت گاهی باید باهاش زندگی کرد . خلاصه اینکه به ارزشمند سازی محتوا اهمیت بدیم