برون سپاری یا آموزش دیدن

فهرست مطالب

برون سپاری کنم یا آموزش ببینم

کارشناس دیجیتال مارکتینگ = تجربه +هزینه + آموزش + زمان
برون سپاری تبلیغات یا خودت تبلیغات کنی

بورس اینکه آموزش ببین و خودت تولید محتوا تولید کن و منتشر کن خیلی داغه و علاقه مندان و منتقدان خودش رو داره .
نکته اینکه میخوام بگم اینکه آیا برای همه لازمه خودشون تولید محتوا کنند برای کسب و کارشون … یه مدیر یک مجموعه چقدر باید هزینه و زمان بزاره تا بخواد بشه کارشناس دیجیتال مارکتینگ ؟

سوال اصلی اینجاست .

اصولا نیاز هست ؟

اصلا نیاز هست وقت و زمان و پول و هزینه بدید تا آموزش ببینید و بعد شکست بخورید تا تجربه بدست بیارید و نتیجه بدست بیارید و فالور و مشتریان وفادار جذب کنید ؟

مزایا و معایب برون سپاری دیجیتال مارکتینگ بر اساس تجربه من

معایب :

  1. از دست دادن کنترل مدیریتی :
  2. هزینه های برون سپاری سازمان:
  3. خطر امنیت اطلاعات سازمان :

مزایا :

  1. کاهش هزینه مناع انسانی : کاهش هزینه از باب اینکه برای کسب کاری یا باید نیرو آموزش بدید یا نیروی متخصص رو استخدام کنید که هر دو شامل هزینه غیر از موارد زیر را شامل می شود .
  2. زمان تجربه : برای اینکه دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتون رو به درستی در فضای مجازی بهینه کنید نیاز به زمان بابت کسب تجربه بعد از آموزش دارید که خودش هم شامل هزینه تجربه ها و هم از بین رفتن زمان میشه . زمان رو نمیشه خرید و یکی از فاکتور های مهم برای برخی کسب و کارها و یا افراد محسوب میشه
  3. هزینه آموزش : شما وقتی بخش یا کل کار دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتون رو برون سپاری می کنید دیگه لازم نیست برید و خودتون تمام دانش دیجیتال مارکتینگ رو یاد بگیرید و زمان و هزینه آموزش رو بپردازید .
  4. آشنایی با دیدگاه های جدید : بعد از مدتی سازمان و یا کسب و کار دچار یکنواختی دیجیتال مارکتینگ و پایین آمدن بازخورد لازم است . برون سپاری با هدف ایجاد تعامل و گرفتن ایده های جدید برای کسب و کار و یا سازمان میتونه باعث رشد بیشتر مجموعه بشه .
  5. باعث فرصت ریکاوری به مجموعه : اگر مجموعه و یا کسب و کاری بعد از مدتی فعالیت دچار روزمره گی و از دست دادن انگیزه لازم بشه با برون سپاری و فرصت و برنامه ریزی مجدد برای تیم دیجیتال مارکتینگ داخلی میشه یک فرصت رو برای رشد دوباره داشت .

    چه خدماتی رو می تونی با من هماهنگ کنی

خدمات مشاوره تیم مارکتینگ کسب و کارها و سازمان

تدوین برنامه های مارکتینگ بر اساس زمان بندی مشخص

ارایه گزارش دقیق و حرفه ای درباره میزان اثر بخشی و نرخ بازگشت سرمایه

راه های بهتر ارتباط با مشتریان و جامعه هدف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader